2011. november 28., hétfő

tornádó metál pörgettyű 2000ft !!! - Jelenlegi ára: 2 200 Ft


TORNADO
Beyblade Metal PÖRGETTYŰ
A GYEREKEK KEDVENCE ,
A CSOMAGHOZ TARTOZÓ ARÉNA (18 CM ÁTMÉRŐJŰ) 
KÉT FÉM PÖRGETTYŰ 
2 DB A KILÖVŐ 
A JÁTÉK AZ ARÉNÁBAN A KÉT PÖRGETTYŰ PÁRHARCÁRÓL SZÓL , A KÉT PÖRGŐ HARCOS ( ezek a pörgettyűk)
ADDIG TÁMADJÁK EGYMÁST MÍG AZ EGYIK KINEM DŐL .... HA MINDKETTŐ AKKOR DÖNTETLEN 
PÖRGETTYŰK AZ ALKATRÉSZEK VARIÁLÁSÁVAL LESZNEK MÁS MÁS TULAJDONSÁGÚAK (más harcosok)
ezt a gyerekek nagyon tudják mit hogyan kell variálni ,
persze a készletnek van több fajtája ezt a pörgettyűk színén és mintáján tudjuk mi felnőttek meg különböztetni ...  
és miután több készletet is beszereznek a gyerekek elkezdődik a cserebere az összerakom és kipróbálom aztán így tovább ....
és harcoltatják a harcosokat aztán megpróbálnak jobbat összerakni ....
ha jól tudom valami rajzfilm is kapcsolódig ezekhez a játékokhoz 
én láttam videót ahol két gyerek játszott .... odavannak érte 
aztán igazából a nagykerben egy gyereket aki mindjárt megtámadta a polcot és ölben cipelte az anyjához hogy ezeket hogy kellenek ,
na gondoltam mégiscsak ő szakértő illik rá hallgatni és vettem én is hátha jó üzlet lesz... : ))
most csak ez a színt hoztam de ahogy fogy úgy hozok másmilyent is hogy legyen variálható pörgettyű a kis harcosoknak
http: //www. youtube. com/watch? v=U8VZ2LVNjEc



Jelenlegi ára: 2 200 Ft

Az aukció vége: 2011-11-25 23:07
. tornádó metál pörgettyű 2000ft !!! - Jelenlegi ára: 2 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése