2012. január 19., csütörtök

ECS KT-600A működik de hibás - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladnám ezt a kis hozzám nőtt lapot. Működik, tegnap bontottam ki abból a gépből amiben már két éve boxoltunk egymással.  Nem írok évet, hogy mikori, de én vagyok az első tulaja. Annó egy 2. 3as semptronnal használtam amit húztam rajta 2. 8ig. Ennek meg is lett a böjtje, mert valami ráment. Az utóbbi időszakban már egy 1. 8as athlon xpvel használtam, és csak letöltés minimális internetezés, meg néha pic égetés az lpt portján, meg egy kis diagnosztikára használtam. Semmi terhelőre. Ugyanis a lap önálló életet él. Gondol egyet, kikapcsol. Vagy csak újraindul. Ha játszanék vele, akkor is előfordulhatna illetve még a kék halál  nagy barátja xpvel. Az első 2 évében ezt a vasat nem kíméltem használás terén. Nem akarok hülyeséget írni, de kb 2004óta nálam van.
Mint a képeken is látszik, kondik rendben vannak, az elszíneződés csak por. Adom hozzá még a képen látható gyári cd-t, angol kézikönyvét és a saját hátlapi paneljét.
Nem akarok ebből a vasból pénzt kisajtolni, ezért is indítom 1ft. -ról. Megpróbáltam a lehető legrészletesebben leírni a problémáját, így ennek tudatában licitálj. : D Ez nem egy makulátlan álom akármi. Ez hibás. Volt hogy egy hónapig ment szépen (torrent), de volt hogy egy napot nem bírt ki, és újra indult. Vagy lefagyott és csak óra múlva lehetett visszakapcsolni. Személyes átvétel problémásan, de megoldható.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-01-23 13:00
. ECS KT-600A működik de hibás - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése